Friday 23 January 2015

Mesej dari seorang wanita.

Assalamualaikum wbt...


Just sharing.......

Mesej yang menyentuh hati dari seorang wanita....


■ Saya bekerja 24 jam sehari..
■ Sayalah ibu...
■ Sayalah isteri...
■ Sayalah anak perempuan..
■ Sayalah menantu...
■ Sayalah jam loceng..
■ Sayalah tukang masak...
■ Sayalah pembantu rumah...
■ Sayalah guru...
■ Sayalah pelayan..
■ Sayalah nenek...
■ Sayalah jururawat..
■ Sayalah jurukamera..
■ Sayalah pengawal keselamatan..
■ Sayalah kaunselor..
■ Sayalah selimut...


��saya tiada percutian
��saya tiada cuti sakit
��saya tiada cuti harian
��saya bekerja siang malam
��saya sentiasa 'on call'

Dedikasi untuk semua wanita.

Wanita adalah karakter yg paling unik umpama garam. Adanya dia tidak diingati. Tiadanya dia menyebabkan segalanya menjadi tawar!! 

No comments:

Post a Comment