Wednesday 9 July 2014

PELIK!!! Hobi Sepasang Suami Isteri Mengumpul Pelbagai Jenis Kereta Kebal

















Mr Baker dan isterinya telah mengumpulkan tank kuno sejak 20 tahun yang lalu, dan ketika ini telah berjumlah 80 unit berada di garaj mereka di Dunchchurch, Warwickshire.

Bahkan kedua-dua anak mereka juga mewarisi hobi unik orang tua mereka, Lawrence 16 tahun dan Christian 15 tahun telah mempunyai beberapa unit koleksi juga.

sebahagian besar tank kami adalah tank angkatan darat British yang moden, namun kami juga mempunyai tank lama yang digunakan di perang dunia kedua, setengah truck dan setengah senjata mesin anti pesawat terbang kata Mr Baker.

kami juga mempunyai koleksi yang jarang, dimana kami adalah pemilik satu-satunya di dunia yang mempunyai set CVRT lengkap dari 10 kenderaan lapis baja yang dibuat Conventry.

Mr Baker mengatakan "Tank tank turreted adalah yang paling berharga dan jika saya menjual mereka boleh bernilai ratusan ribu pound sambil tertawa.

"Itu hanya sekadar hobi, dan akhirnya saya memutuskan untuk membeli kereta kebal dan semakin berkembang.

"Awalnya ada yang sedikit berbeza, selama bertahun-tahun saya selalu menyukai tank Scorpion.

"Saya akhirnya memutuskan untuk membeli satu dan menggunakan kemahiran saya sebagai mekanik untuk membina semula tank sebagai sebahagian daripada pengumpul."

Mr Baker mengatakan "Kami membawa mereka secara berasingan, mengumpukan mereka, cat dan meletakkan mereka kembali ke bentuk asal.









No comments:

Post a Comment