Thursday 12 June 2014

Luahan sayu Izreen Azminda sebaik diceraikan di lokasi penggambaran

Luahan sayu Izreen Azminda sebaik diceraikan di lokasi penggambaran - Tiada siapa menyangka, sekeping foto yang dimuatnaik Izreen Azminda sedang mencium kepala anaknya di laman Instagram rupanya memberi gambaran awal bahawa hubungannya dengan suami, Muhamad Riza Baharuddin kini sudah berakhir.

Meskipun jurukamera sebuah produksi itu menafikan sudah menceraikan isterinya secara sah namun hakikat yang mereka sudah tidak tinggal sebumbung sejak sebulan lalu menceritakan segalanya.

Penulis memang tahu penceraian itu hanya sah di mahkamah namun terdapat laporan sebuah akhbar tempatan memberitahu bahawa terdapat krew produksi dan pelakon lain yang menyaksikan kejadian itu.



Ramai peminat bersimpati dengan Izreen malah tidak kurang juga yang terkejut. Apapun, mari baca luahan sayu pelakon jelita itu yang cukup panjang.

“The best day of your life is the one on which you decide your life is your own. No apologies or excuses. No one to lean on, rely on, or blame. The Gift is yours. It is an amazing journey, and you alone are responsible for the quality of it. This is the day your life really begins.”





View the original article here

No comments:

Post a Comment